Post by perplaptavaze on Mar 9, 2022 5:16:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Way Home - Pixel Roguelike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Way Home - Pixel Roguelike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer bron ▞▞▞
▞▞▞ The Way Home - Pixel Roguelike 2022 version ▞▞▞
Te traag
Beter dan andere games van het genre, maar uiteindelijk toch te grindy. Heeft cloudopslag
Veel plezier totdat je de eerste baas doodt en moet kijken naar toevoegingen zoals 20 om naar lvl 2 te gaan, NP als het ware voegt toe om de kerker te doen
Demo spel
Ik heb het nog niet uit, maar ben tot nu toe dol op het spel. De muziek en de tekenstijl zijn allemaal erg goed.
Ik heb dit spel nog niet uit, maar het is leuk, interessant, goed ontworpen en heel eerlijk met advertenties. Ik zou zeker meer games van deze ontwikkelaar spelen.hou ervan. niet zo eenvoudig als het lijkt, het is een geweldig spel: verkennen, items verzamelen, vaardighedenboek, de basis bouwen, vechten tegen de baas. en vooral: uitdagend.
Bekijk een paar uur aan advertenties (plus meer elke keer dat je speelt) om het verhaal verder te ontwikkelen, of betaal $ 7. En daarna zijn de vijanden gewoon gelaten versies van vijanden waar je al tegen hebt gevochten. Goede demo van 30 minuten, verschrikkelijk spel.
Uitstekend spel! Geweldige gameplay en replay-mogelijkheden.
Betaald spel
De game is prima, maar $ 7 voor een Archero-game? Nee bedankt
behoorlijk solide spel tot nu toe, gebruikte advertenties om naar het tweede eiland te gaan. Ik zal de ontwikkelaars uiteindelijk wat geld geven in de hoop dat ze zullen blijven bouwen.
Zeer goed gemaakt en leuk spel met een goede moeilijkheidsgraad. Het is een beetje een grind, maar dit soort grind vind ik leuk!
zelfs er is een betaalmuur, ontwikkelaars geven ons het voordeel om ten volle van dit spel te genieten, bedankt
Je mag alleen het allereerste gebied gratis spelen en moet dan 7 dollar betalen om toegang te krijgen tot de rest van het spel. Het verwijst niet eens naar dit feit totdat je de tijd hebt genomen om het eerste gebied volledig te verslaan. Maak er een betaald spel van of maak het gratis.
The Way Home - Pixel Roguelike Акционе wkh
Netjes spel. Neemt het basis gameplay-concept van Archero-stijl, maar voegt een solide verhaallijn en een basisopbouwend aspect toe. Helaas krijg ik slechte fps wanneer ik een vijand op mijn Pixel6 aanval, zelfs als de grafische weergave helemaal is uitgeschakeld.
Dit spel is absoluut geweldig!! Ik heb act 1 voltooid en ik vond het geweldig. Ik vind het jammer dat het geld kost om meer te spelen en ik kan geld niet echt gebruiken voor games, maar als ik kon zou ik het kopen. Het is zeker de moeite waard. Heel goed spel!!
Tuning Club Online Ötmə bkd
Beste roguelike rpg die er is. bediening is eenvoudig met 1 vinger. progressie is geweldig. je kunt zelfs een hond nemen! geen invasieve advertenties. niet te ez waar het saai wordt. 5/5.
Kun jij de bazen makkelijker maken? Ik heb voor dit spel betaald
het item "magneet" bereik om het item te krijgen is te dichtbij waardoor het moeilijk is om items te krijgen. en ook frame drops tijdens gevechten of bij het minen van dingen
Waarom ik veel advertenties zou moeten bekijken om naar het volgende eiland te gaan, het is het niet eens waard
Leuk spel, makkelijke bediening. Ik heb eiland 1 afgemaakt en $ 6,99 betaald om devoloper te ondersteunen, maar weet niet hoe ik moet handelen 2
Leuk spel de moeite waard
Zou echt willen dat dit een grotere consolegame was. Deze game doet me veel denken aan Forager vermengd met Soul Knight-gevechten, het is fantastisch. Het enige nadeel dat ik tot nu toe ben tegengekomen, was nadat ik de volledige game had gekocht. Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik mijn voortgang probeer te uploaden naar de cloudopslag. Ik maak me er op dit moment niet al te veel zorgen over, maar het zou geruststellender zijn als het was opgelost.
Geweldige roguelike game, heb in tijden niet het genoegen gehad zo'n goede te vinden!
6.5 USD was het waard. Ik heb er geen spijt van. Hoewel, deze prijswaarde zou in Steam moeten zijn, niet mobiel.
hond
Denk dat ik het spel niet begrijp. Ik moet expedities doen die 7 verdiepingen lang zijn, maar ik kan helemaal niet genezen en ik mag geen bepantsering en wapens houden? Slaat nergens op.
Geweldig roguelite-spel! Ik hou ervan! Het is alsof je Forager en Archero combineert in een schattig lichter pakket. Zou het geweldig vinden als de menuknoppen een betere bediening met één hand mogelijk zouden maken. Prachtige baan devs!
Echt de moeite waard om te spelen. Plezier! Heb het uitgespeeld in normal en hard mode. Steun de ontwikkelaars en betaal de $7 y'all! Verbeterpunten: meer handelsvaardigheden; de basisgevechtsvaardigheden zijn beter dan de upgrades; meer artefacten die je ooit zult zien in meerdere playthroughs; geen beloning voor het verslaan van Hard; een beetje meer beloning per kerker nodig hebben om een gevoel van progressie te krijgen; grotere kaart met meer te bezoeken. Ben benieuwd naar een vervolg!
Was teleurgesteld dat ik zonder voorafgaande waarschuwing met een betaalmuur werd geraakt
Vervelende paywall net na het begin, en het vraagt je om 20 advertenties te zien om te blijven spelen of iets van 7 euro te betalen. Niet cool
Goed spel, beetje bot over shareware zijn.
Ik hou echt van dit spel! En het feit dat ze ons advertenties laten bekijken is geweldig!
The Way Home - Pixel Roguelike Toiminta sivh
Heeft potentieel, maar het is in feite een demo tot de volledige inhoud wordt gekocht
Net het spel uitgespeeld. Verbazingwekkend en behoorlijk niveau van uitdaging en vooruitgang. Ik denk dat ik hem ga beantwoorden!
Gewoon geweldig. De besturing is eenvoudig (het gevecht van het Archero-type) en het is gemakkelijk op te pikken. Het vaardigheidssysteem is een beetje te simplistisch naar mijn smaak, maar dat is het enige probleem dat er echt is. Houd er ook rekening mee dat dit spel niet 100% gratis is. Na het eerste eiland kun je doorgaan met spelen en je spullen upgraden (elk gebouw heeft maar één upgrade) of je kunt de volledige game kopen voor een paar dollar en meer verhalen en eilanden verkennen. De manier waarop ze de aankoop daar hebben gedaan, is gewoon geweldig. De moeite waard!