Post by phatanodistpan on Mar 7, 2022 12:31:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Runway Story ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Runway Story IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Runway Story 2022 version ▞▞▞
Erg leuke app om te hebben.
huh niet wat ik had verwacht, deze game is echt gepolijst, een chille sfeer en behoorlijk intense gameplay voor een game met 3 wedstrijden
Geweldig spel en graphics
Leuk, interactief en verslavend! Ik hou van de verhaallijn! De graphics zijn geweldig en de besturing is goed. Ik zou graag wat verbeteringen voor de advertenties zien... elke keer als ik op de advertenties klik voor een extra leven, voor 5 extra zetten of voor dubbele munten, staat er meestal de video geannuleerd en ik heb de hele advertentie doorgenomen ...alsjeblieft, repareer dat! Voor de rest, geweldig spel!
het is een leuk spel!! Ik kon lvl 8 niet halen, maar toen deed ik het!!
deze game is zo leuk en erg verslavend, ik ben er helemaal weg van 😍😍😍
Het is erg creatief! ik hou van het oplossen van puzzels om beloond te worden met het ontwerpen van nieuwe dingen!
Kan het downloaden van de bestanden altijd zeggen mislukken
goed spel voor timepass
plz doe iets als het leven heel snel eindigt ... plz verwijder 5 kansen op leven n maak het onbeperkt ...
Ik hou van liefde, hou ervan, de mensen die dit hebben gemaakt zijn echt, god zegene hen
het is zo vermoeiend om een ster te krijgen misschien als het gratis is
dit spel is een zeer verslavend en leuk spel voor elke leeftijd. Ik raad het iedereen aan omdat het zo leuk is en het is heel gemakkelijk om te doen
wow sinds het met succes is gedownload, kan ik het spel nu spelen en het is geweldig. Ik zou het Nexon-bedrijf heel graag willen bedanken voor het maken van dit coole spel
Dit is superrrr leuk, maar deze game is online, ik hoop dat deze game offline kan zijn
leuk spel
Het is een geweldig spel, maar je moet een level spelen voor een ster, en je hebt sterren nodig voor bijna alles! Maar verder is het een geweldig spel!=3
Runway Story Fritidsspill vznk
Ik hou veel van deze game, heeft me een groot deel van mijn leven geïnspireerd
Ice Scream 2: Horror Neighborhood Arkaadmängud ayix
leuk spel, maar de onbalans en de steile moeilijkheidsgraad voorbij level 15 is belachelijk moeilijk. de kosten voor opnieuw proberen zijn te duur en het spelen van 5 games zal het niet dekken, zelfs niet met advertenties aan.
Leuk spel. Maar heeft advertenties nodig om op munten te letten.
2 veel installeren:
ik ben echt geïrriteerd door het feit dat ik niet voorbij level 89 kan komen, ik heb geen munten en geen boosters. Om dit niveau te halen, heb ik het gevoel dat ik boosters moet krijgen, maar ik wil geen geld uitgeven. ik ben echt deze game, maar ik haat het dat ik nu al weken op dit niveau vastzit.
Ik wil 5 sterren geven omdat de app zo geweldig en entertainment is
geweldig behalve dat je je telefoon moet draaien
Leuk, maar ik had snel een bord.
Ik hoop dat jullie de exit-knop toevoegen voor de volgende update
Het spel werkt prima, maar als ik probeer van outfit te veranderen, laden het shirt en de schoenen niet. Bewerken: ik heb een stabiele wifi-verbinding en deze verandert niet
Runway Story Fritidsspill vznk
Niet genoeg bewegingen, eerlijk gezegd is het vervelend.het leunt te zwaar op bommen. Heeft me ervan weerhouden van het spel te genieten
ik moet toegeven dat het een beetje moeilijk is als je lvl 40 passeert, maar tot nu toe heb ik lvl 98 bereikt in 4 dagen. maar nog steeds een goed spel, ik vond het leuk..
Had een stabiele internetverbinding. Toch laat het me de dlc niet downloaden. Blijven falen.
Deze game is zo verslavend en interessant, een soort homescapes, maar dan met mode! het is echt mijn stijl van een spel. Als je van verhaalspelletjes, mode en candy crush houdt, zul je zeker dol zijn op dit spel.
Runway Story Hygge hzj
Ik vond dit spel in het begin leuk, maar het komt op een punt dat je geld moet uitgeven om te spelen omdat de levels te moeilijk worden. Ze geven je ook kansen om advertenties voor verschillende dingen te bekijken, maar ze werken niet meer
Het was een fijne tijdverspiller met een leuk verhaal, tot de laatste update waardoor de advertenties niets meer waren dan tijdverspilling. Zelfs als je door de advertentie en naar de Play Store-app-pagina zit, als je 9 van de tien keer teruggaat naar de game, staat er dat de advertentie is geannuleerd.Meestal zou ik niet de moeite nemen om een recensie te wijzigen, maar de ergernis is de inconsistentie. Het maakt het een beetje een sleur om niveaus te voltooien (ik zit nu op 167). Een beetje triest omdat ik het leeglopen van de batterij en andere bugs over het hoofd zag.
Het is een heel leuk spel, ik vind het leuk hoe je de karakters kunt aanpassen, het lijkt veel op tuinlandschappen en een matchinton-herenhuis
Mooi zo